Op een watervakantie naar Friesland

Friesland staat bekend als de provincie van het water. Wanneer je naar Friesland op vakantie gaat, dan zul je altijd iets met water ondernemen. Anders ben je natuurlijk niet in Friesland op vakantie geweest. Wat dacht je bijvoorbeeld van een zeiltocht op de wateren van Friesland? Naast de vele mogelijkheden tot ontspanning op het water, zijn er nog veel meer activiteiten te ondernemen in Friesland. Boek vandaag nog een heerlijke week Friesland met je vrienden. Hoog tijd om de opties eens te bekijken!

Zeilwedstrijden en veel mogelijkheden tot ontspanning in Friesland

Sneek staat bekend om de Sneekweek en de vele wedstrijden die er worden georganiseerd op het water. Naast de zeilwedstrijden worden er natuurlijk ook nog vele andere activiteiten georganiseerd. Zo is er volop ruimte voor bijvoorbeeld een kermis en een muziekfestival. Wanneer je een liefhebber bent van zeilen of van andere watersporten dan is Friesland echt een aanrader.

Boten huren in Friesland

In Friesland is volop mogelijkheid om een boot te huren. Bootverhuur in Friesland is heel eenvoudig online te regelen. Zowel zeiljachten, motorboten en zeilboten zijn te huur voor een bepaalde periode. Uiteraard kun je ook met je eigen boot naar Friesland toe komen, maar wanneer je een boot huurt in Friesland, hoef jij je niet teveel zorgen te maken over bijvoorbeeld het onderhoud.

Andere bezienswaardigheden in Friesland

Vanuit Friesland kun je eenvoudig uitstapjes maken naar de Waddeneilanden. Uiteraard mag een trip naar Leeuwarden niet ontbreken. En mocht je nu helemaal geen waterrat zijn, dan kun je altijd nog volop fietsen in de provincie of een heerlijk terras pakken in de stad. Er zijn volop vakantiebungalows te boeken via diverse reisorganisaties. Je bent dan verzekerd van een uitstekende dienstverlening en zult een zeer ontspannen vakantie beleven.

Comments are closed.